آ
-
آرنولد
سرمقاله، جلد نهم، شماره اول [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 1-3]
-
آغازگران امنیت٬ معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی٬ انواع امنیتی معلمان
بررسی عوامل آغازگر امنیت معلمان زبان انگلیسی ایرانی با استفاده از یک روش تحقیق آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-33]
-
آموزش چندزبانه
معرفی کتاب: چه کسانی از آموزش چندزبانه بیم دارند؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 261-265]
-
آموزش زبان
سرمقاله، جلد نهم، شماره اول [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 1-3]
-
آموزش زبان
نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
-
آموزش زبان به شیوه تکلیف-محور
مصاحبه اختصاصی با پروفسور مسعود رحیم پور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 5-9]
-
آموزش معلم
تحلیل ثماتیک کیفی در مورد چگونگی تغییر هویت معلمان ضمن تغییر از آموزش عربی یا فارسی به انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 121-141]
-
آموزش معلمان
معرفی کتاب:«عاملیَت در مدرسان زبان» [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 269-273]
-
آیریلیق
استعاره های مفهومی «آیریلیق» در شعر ترکی آذربایجانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 143-162]
ا
-
ادبیات تطبیقی
مصاحبه با پروفسور وندی استاینر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 3-7]
-
ادبیات کاربردی جواد خرسندی
مصاحبه با پروفسور وندی استاینر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 3-7]
-
ارزشیابی پویای رایانه-محور
تاثیر ارزیابی پویای گروهی و رایانه-محور بر دقت و سرعت درک منطورشناختی انگلیسی زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 65-92]
-
ارزشیابی پویای گروهی
تاثیر ارزیابی پویای گروهی و رایانه-محور بر دقت و سرعت درک منطورشناختی انگلیسی زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 65-92]
-
استعاره های مفهومی
استعاره های مفهومی «آیریلیق» در شعر ترکی آذربایجانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 143-162]
-
امنیت معلمان زبان انگلیسی
بررسی عوامل آغازگر امنیت معلمان زبان انگلیسی ایرانی با استفاده از یک روش تحقیق آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-33]
-
امیر کلان
معرفی کتاب: چه کسانی از آموزش چندزبانه بیم دارند؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 261-265]
-
انتروپی در تئوری اطلاعات
گفتمان انواع انتروپی در رمان «وی» نوشته توماس پینچن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 163-181]
-
انتروپی در نظریه آشوب
گفتمان انواع انتروپی در رمان «وی» نوشته توماس پینچن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 163-181]
-
انگلیسی بعنوان زبان خارجی
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
-
انگلیسی به عنوان زبان دوم / خارجی (EFL / ESL)
بررسی رابطه درک شنیداری منظورشناسی زبان با بسندگی زبانی، یادگیری خودتنظیم در گوش دادن و تمایل به برقراری ارتباط در میان زبانآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 79-104]
-
ایران
معرفی کتاب: چه کسانی از آموزش چندزبانه بیم دارند؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 261-265]
ب
-
برقراری ارتباط زبانی
رابطه بین نگرش جهانی و تمایل به برقراری ارتباط زبانی زبان آموزان ایرانی در دو سطح مهارت زبان ضعیف و قوی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 151-170]
-
بسندگی زبان
بررسی رابطه درک شنیداری منظورشناسی زبان با بسندگی زبانی، یادگیری خودتنظیم در گوش دادن و تمایل به برقراری ارتباط در میان زبانآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 79-104]
-
بهین
سرمقاله، جلد نهم، شماره اول [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 1-3]
-
بهین
سرمقاله، جلد نهم، شماره دوم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 1-2]
-
بورژوازی
کافه به عنوان مکانی دوگانه در «مدراتو کانتابیله» مارگارت دوراس [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 183-200]
پ
-
پردازش شناختی
مصاحبه اختصاصی با پروفسور مسعود رحیم پور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 5-9]
-
پرسشنامه معتبر چهار قطبی
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
-
پل آستر
قصر ماه نوشته پل آستر، بازخوانی از دیدگاه اگزیستانسیالیسم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 217-226]
-
پیچیدگی تکالیف
مصاحبه اختصاصی با پروفسور مسعود رحیم پور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 5-9]
ت
-
تئوری داده بنیاد کلاسیک
تعلل در فرآیند زبان آموزی: راهکاری سازنده یا فقط زمان سوزی مخرب؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 243-259]
-
تبعیض
چالشِ جنسیت: جنسیت و جنسیت خنثی در آینه تاریخِ ذهن [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 235-250]
-
تحلیل ثماتیک
تحلیل ثماتیک کیفی در مورد چگونگی تغییر هویت معلمان ضمن تغییر از آموزش عربی یا فارسی به انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 121-141]
-
تحلیل محتوای کیفی
آگاهی و بهکارگیری شهروندی دیجیتال توسط فراگیران و مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 33-63]
-
تحلیل مکالمه
لایه های زیرین نوبت گیری و قطع صحبت در مکالمات بین نسلی: بررسی زنان بزرگسال و نوجوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 195-216]
-
تدریس فکورانه
معرفی کتاب:«عاملیَت در مدرسان زبان» [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 269-273]
-
ترانگرش؛ عاملیَت مدرس زبان
معرفی کتاب:«عاملیَت در مدرسان زبان» [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 269-273]
-
تربیت معلم
نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
-
ترجمه ادبی
ترجمه شعر از منظر هرمنوتیک: مطالعه موردی مولانا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 217-234]
-
تعلل
تعلل در فرآیند زبان آموزی: راهکاری سازنده یا فقط زمان سوزی مخرب؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 243-259]
-
تعلل سازنده در یادگیری زبان
تعلل در فرآیند زبان آموزی: راهکاری سازنده یا فقط زمان سوزی مخرب؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 243-259]
-
تعلل مخرب در یادگیری زبان
تعلل در فرآیند زبان آموزی: راهکاری سازنده یا فقط زمان سوزی مخرب؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 243-259]
-
تغییر هویت
تحلیل ثماتیک کیفی در مورد چگونگی تغییر هویت معلمان ضمن تغییر از آموزش عربی یا فارسی به انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 121-141]
-
تفسیر
ارزیابی رمان «کشتن پرنده مقدس» از منظر روش نقد خواننده محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 201-215]
-
تفکر انتقادی
نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
-
تکالیف آموزشی
مصاحبه اختصاصی با پروفسور مسعود رحیم پور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 5-9]
-
تمایل به برقراری ارتباط (WTC)
بررسی رابطه درک شنیداری منظورشناسی زبان با بسندگی زبانی، یادگیری خودتنظیم در گوش دادن و تمایل به برقراری ارتباط در میان زبانآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 79-104]
-
تهیه و تدوین مطالب درسی
مصاحبه اختصاصی با پروفسور مسعود رحیم پور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 5-9]
-
توازن
صدای انسان به صدای غیر انسان تبدیل می شود: پروژه ی سبز مری اولیور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 251-267]
-
توانش بین فرهنگی
تحلیل فرهنگ و محتوای چندنمایی در مجموعه کتابهای بومی آموزش انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 171-193]
-
توزیع امنیت
بررسی عوامل آغازگر امنیت معلمان زبان انگلیسی ایرانی با استفاده از یک روش تحقیق آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-33]
-
توسعه معلمی
تحلیل ثماتیک کیفی در مورد چگونگی تغییر هویت معلمان ضمن تغییر از آموزش عربی یا فارسی به انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 121-141]
ج
-
جنسیت
پژوهشی در زبان و جنسیت در رمانهای «شبهای تهران» و «عزاداران بیل» [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 227-241]
-
جنسیت خنثی
چالشِ جنسیت: جنسیت و جنسیت خنثی در آینه تاریخِ ذهن [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 235-250]
-
جودیث باتلر
چالشِ جنسیت: جنسیت و جنسیت خنثی در آینه تاریخِ ذهن [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 235-250]
چ
-
چشم انداز
ارزیابی رمان «کشتن پرنده مقدس» از منظر روش نقد خواننده محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 201-215]
-
چند زبانگی
معرفی کتاب: چه کسانی از آموزش چندزبانه بیم دارند؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 261-265]
خ
-
خواندن تعاملی
تاثیر مقایسه ای خوانش معلم محور و تعاملی بر مهارتهای شنیداری و خواندن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 11-32]
-
خواندن معلم محور
تاثیر مقایسه ای خوانش معلم محور و تعاملی بر مهارتهای شنیداری و خواندن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 11-32]
د
-
دازاین
قصر ماه نوشته پل آستر، بازخوانی از دیدگاه اگزیستانسیالیسم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 217-226]
-
دانشگاه پنسیلوانیا
مصاحبه با پروفسور وندی استاینر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 3-7]
-
دانشگاه نسل چهارم
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
-
درک شنیداری منظورشناسی زبان (PLC)
بررسی رابطه درک شنیداری منظورشناسی زبان با بسندگی زبانی، یادگیری خودتنظیم در گوش دادن و تمایل به برقراری ارتباط در میان زبانآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 79-104]
-
درگیری
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
-
دقت درک منظورشناختی
تاثیر ارزیابی پویای گروهی و رایانه-محور بر دقت و سرعت درک منطورشناختی انگلیسی زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 65-92]
-
دیدگاه جهانی
رابطه بین نگرش جهانی و تمایل به برقراری ارتباط زبانی زبان آموزان ایرانی در دو سطح مهارت زبان ضعیف و قوی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 151-170]
ر
-
راهکارهای غلبه
تعلل در فرآیند زبان آموزی: راهکاری سازنده یا فقط زمان سوزی مخرب؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 243-259]
-
رحیم پور
مصاحبه اختصاصی با پروفسور مسعود رحیم پور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 5-9]
-
روش خواننده محور
ارزیابی رمان «کشتن پرنده مقدس» از منظر روش نقد خواننده محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 201-215]
ز
-
زبان
پژوهشی در زبان و جنسیت در رمانهای «شبهای تهران» و «عزاداران بیل» [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 227-241]
-
زبان آموزان ایرانی
رابطه بین نگرش جهانی و تمایل به برقراری ارتباط زبانی زبان آموزان ایرانی در دو سطح مهارت زبان ضعیف و قوی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 151-170]
-
زبان آموزان دانشگاهی
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
-
زبان ترکی آذربایجانی
استعاره های مفهومی «آیریلیق» در شعر ترکی آذربایجانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 143-162]
-
زبان شاعرانه
صدای انسان به صدای غیر انسان تبدیل می شود: پروژه ی سبز مری اولیور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 251-267]
-
زبان شناسی شناختی
استعاره های مفهومی «آیریلیق» در شعر ترکی آذربایجانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 143-162]
-
زبانشناسی کاربردی
سرمقاله، جلد نهم، شماره دوم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 1-2]
-
زبان های اقلیت
معرفی کتاب: چه کسانی از آموزش چندزبانه بیم دارند؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 261-265]
س
-
سختگیری
استفاده از انگاره ی چند وجهی راش جهت بررسی مقالات دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی در آزمون های مصحح محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 93-119]
-
سراسربین
کافه به عنوان مکانی دوگانه در «مدراتو کانتابیله» مارگارت دوراس [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 183-200]
-
سرعت درک منظورشناختی
تاثیر ارزیابی پویای گروهی و رایانه-محور بر دقت و سرعت درک منطورشناختی انگلیسی زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 65-92]
-
سرمقاله
سرمقاله، جلد نهم، شماره دوم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 1-2]
-
سرمقاله جلدا
سرمقاله، جلد نهم، شماره اول [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 1-3]
-
سرو صدا
گفتمان انواع انتروپی در رمان «وی» نوشته توماس پینچن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 163-181]
-
سلیقه ی مصحح
استفاده از انگاره ی چند وجهی راش جهت بررسی مقالات دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی در آزمون های مصحح محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 93-119]
-
سوگیری
استفاده از انگاره ی چند وجهی راش جهت بررسی مقالات دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی در آزمون های مصحح محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 93-119]
ش
-
شعر
استعاره های مفهومی «آیریلیق» در شعر ترکی آذربایجانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 143-162]
-
شعر
ترجمه شعر از منظر هرمنوتیک: مطالعه موردی مولانا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 217-234]
-
شعر زیست محیطی
صدای انسان به صدای غیر انسان تبدیل می شود: پروژه ی سبز مری اولیور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 251-267]
-
شهروندی دیجیتال
آگاهی و بهکارگیری شهروندی دیجیتال توسط فراگیران و مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 33-63]
غ
-
غزاله علیزاده
پژوهشی در زبان و جنسیت در رمانهای «شبهای تهران» و «عزاداران بیل» [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 227-241]
-
غلامحسین ساعدی
پژوهشی در زبان و جنسیت در رمانهای «شبهای تهران» و «عزاداران بیل» [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 227-241]
-
غیر انسان
صدای انسان به صدای غیر انسان تبدیل می شود: پروژه ی سبز مری اولیور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 251-267]
ف
-
فرارشته ای
سرمقاله، جلد نهم، شماره اول [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 1-3]
-
فراگیران زبان انگلیسی
آگاهی و بهکارگیری شهروندی دیجیتال توسط فراگیران و مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 33-63]
-
فرهنگ
تحلیل فرهنگ و محتوای چندنمایی در مجموعه کتابهای بومی آموزش انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 171-193]
-
فمینیسم
چالشِ جنسیت: جنسیت و جنسیت خنثی در آینه تاریخِ ذهن [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 235-250]
ق
-
قطع مکالمه
لایه های زیرین نوبت گیری و قطع صحبت در مکالمات بین نسلی: بررسی زنان بزرگسال و نوجوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 195-216]
-
قومنگاری اینترنتی
آگاهی و بهکارگیری شهروندی دیجیتال توسط فراگیران و مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 33-63]
ک
-
کتاب های آموزش زبان انگلیسی
تحلیل فرهنگ و محتوای چندنمایی در مجموعه کتابهای بومی آموزش انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 171-193]
-
کتاب های ویژن
تحلیل فرهنگ و محتوای چندنمایی در مجموعه کتابهای بومی آموزش انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 171-193]
-
کل گرایی
ترجمه شعر از منظر هرمنوتیک: مطالعه موردی مولانا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 217-234]
-
کنشکلامی
تاثیر ارزیابی پویای گروهی و رایانه-محور بر دقت و سرعت درک منطورشناختی انگلیسی زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 65-92]
م
-
مارگاریت دوراس
کافه به عنوان مکانی دوگانه در «مدراتو کانتابیله» مارگارت دوراس [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 183-200]
-
مجلۀ زبانشناسی کاربردی و ادبیات کاربردی
سرمقاله، جلد نهم، شماره دوم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 1-2]
-
مری اولیور
صدای انسان به صدای غیر انسان تبدیل می شود: پروژه ی سبز مری اولیور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 251-267]
-
معلمان آموزش زبان انگلیسی
بررسی دیدگاه های معلمان زبان انگلیسی نسبت به نظارت بر معلمان در موسسات ایرانی آموزش زبان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 105-125]
-
معلمان آموزش وپرورش
نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
-
معلمین زبان انگلیسی
آگاهی و بهکارگیری شهروندی دیجیتال توسط فراگیران و مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 33-63]
-
معنا
گفتمان انواع انتروپی در رمان «وی» نوشته توماس پینچن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 163-181]
-
مقیاس جزئی نگر
استفاده از انگاره ی چند وجهی راش جهت بررسی مقالات دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی در آزمون های مصحح محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 93-119]
-
مقیاس کلی نگر
استفاده از انگاره ی چند وجهی راش جهت بررسی مقالات دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی در آزمون های مصحح محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 93-119]
-
مکالمه بین نسلی
لایه های زیرین نوبت گیری و قطع صحبت در مکالمات بین نسلی: بررسی زنان بزرگسال و نوجوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 195-216]
-
مکالمه روزمره
لایه های زیرین نوبت گیری و قطع صحبت در مکالمات بین نسلی: بررسی زنان بزرگسال و نوجوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 195-216]
-
مکالمه ی سبز
صدای انسان به صدای غیر انسان تبدیل می شود: پروژه ی سبز مری اولیور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 251-267]
-
مهارت های خواندن و شنیدن
تاثیر مقایسه ای خوانش معلم محور و تعاملی بر مهارتهای شنیداری و خواندن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 11-32]
-
موسسات زبان
بررسی دیدگاه های معلمان زبان انگلیسی نسبت به نظارت بر معلمان در موسسات ایرانی آموزش زبان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 105-125]
-
میان رشته ای
سرمقاله، جلد نهم، شماره اول [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 1-3]
-
میشل فوکو
کافه به عنوان مکانی دوگانه در «مدراتو کانتابیله» مارگارت دوراس [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 183-200]
-
میشل فوکو
چالشِ جنسیت: جنسیت و جنسیت خنثی در آینه تاریخِ ذهن [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 235-250]
ن
-
ناظران کیفی موسسات آموزش زبان
بررسی دیدگاه های معلمان زبان انگلیسی نسبت به نظارت بر معلمان در موسسات ایرانی آموزش زبان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 105-125]
-
نشانه شناسی
تحلیل فرهنگ و محتوای چندنمایی در مجموعه کتابهای بومی آموزش انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 171-193]
-
نظارت
بررسی دیدگاه های معلمان زبان انگلیسی نسبت به نظارت بر معلمان در موسسات ایرانی آموزش زبان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 105-125]
-
نظارت بر معلمان زبان
بررسی دیدگاه های معلمان زبان انگلیسی نسبت به نظارت بر معلمان در موسسات ایرانی آموزش زبان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 105-125]
-
نگرش زبان آموزان ایرانی
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
-
نوبت گیری در مکالمات
لایه های زیرین نوبت گیری و قطع صحبت در مکالمات بین نسلی: بررسی زنان بزرگسال و نوجوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 195-216]
-
نی نامه
ترجمه شعر از منظر هرمنوتیک: مطالعه موردی مولانا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 217-234]
و
-
وندی استاینر
مصاحبه با پروفسور وندی استاینر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 3-7]
ه
-
هایدگر
قصر ماه نوشته پل آستر، بازخوانی از دیدگاه اگزیستانسیالیسم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 217-226]
-
هرمنوتیک
ترجمه شعر از منظر هرمنوتیک: مطالعه موردی مولانا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 217-234]
-
همبستگی پییرسون
رابطه بین نگرش جهانی و تمایل به برقراری ارتباط زبانی زبان آموزان ایرانی در دو سطح مهارت زبان ضعیف و قوی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 151-170]
-
هویت
قصر ماه نوشته پل آستر، بازخوانی از دیدگاه اگزیستانسیالیسم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 217-226]
-
هویت
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
-
هویت حرفه ای
تحلیل ثماتیک کیفی در مورد چگونگی تغییر هویت معلمان ضمن تغییر از آموزش عربی یا فارسی به انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 121-141]
ی
-
یادگیری خودتنظیمی در گوش دادن (SRLL)
بررسی رابطه درک شنیداری منظورشناسی زبان با بسندگی زبانی، یادگیری خودتنظیم در گوش دادن و تمایل به برقراری ارتباط در میان زبانآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 79-104]
-
یادگیری زبان
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
-
یادگیری مبتنی بر حل مسئله
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]